.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود کود کشاورزی در مازندران وجود ندارد
سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از رفع تمامی نیازهای کودی در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مجید سلطانی در بازدید از انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چمستان نور اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر توزیع 41 هزار تن انواع کود در بخش کشاورزی مازندران، حدود 15هزار تن انواع کود مورد نیاز استان در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران به ویژه در انبارهای سازمانی شرکت واقع در منطقه چمستان ذخیره شدند.

وی افزود: این میزان کود به تدریج و بر اساس نیاز کشاورزان از سوی 270 کارگزار زیر پوشش در 22 شهرستان استان مازندران توزیع می‌شود.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تنها 5 نوع کود پرمصرف از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در میان کشاورزان استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با توجه به نیاز و استقبال گسترده کشاورزان از تنوع کودی، کودهای توزیعی از سوی شرکت به 10 نوع افزایش یافته است.

سلطانی گفت: در راستای ارائه خدمات متنوع آموزشی از سوی کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از سوی باشگاه کشاورزان، پس از تماس تلفنی یکی از کشاورزان برنجکار از توابع شهرستان آمل با سامانه ارتباطی 1559 باشگاه کشاورزان استان، بلافاصله بازدید حضوری از سوی کارشناسان از مزرعه شالیزاری به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید توصیه های آموزشی و فنی لازم برای بهبود وضعیت تولید به لحاظ کمی و کیفی، چگونگی مبارزه با آفات و بیماری‌ها، تغذیه بهینه و چگونگی استفاده صحیح از نهاده های کشاورزی ارائه شد.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران تصریح کرد: با توجه به اجرای موفق برگزاری این طرح آموزشی و تاثیر مثبت آن بر روی عملکرد کشاورزان، این طرح در سایر شهرستان‌های مازندران هم در صورت نیاز کشاورزان منطقه با جامعیت بیشتری اجرا می‌شود. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.